Гарантія
Інтернет магазин dartvaper.com.ua надає гарантію 1 місяць на наступні групи товарів: бокс моди, стартові набори, атомайзери, зарядні пристрої.
Гарантія на POD системи - 1 місяць з моменту покупки.
Щоб скористатися гарантійним обслуговуванням необхідно пред'явити оригінал накладної, виданої Покупцеві при купівлі товару. Зверніть увагу, заливка бокс мода / стартового набору рідиною, механічні пошкодження, використання товару не за призначенням не є гарантійним випадком.
Будь ласка, перед покупкою переконаєтеся, що саме цей девайс / смак рідини Ви хочете придбати. При поверненні товарів Новою Поштою всі витрати оплачуються Покупцем.
Також, ми здійснюємо і обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».
Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару Покупцем.
Повернення / обмін товару проводиться при дотриманні наступних умов:
-
товар, не був у вжитку. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, може наш менеджер з прийому товару. У разі виявлення того, що товар був використаний (в атомайзері, кліромайзері, парогенераторі, або картриджі є залишки рідини), магазин може скористатися правом відмовити покупцеві через порушення даного пункту. Всі товари, що відносяться до категорії витратних елементів (рідини для електронних сигарет, змінні випарники, і т.п.) і до категорії побутових виробiв (атомайзери, дріп-тіпи і інші пристрої, при використанні яких відбувається індивідуальний контакт), підлягають поверненню тільки в НЕ РОЗПАКОВАНОМУ ВИГЛЯДІ.
-
товар не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п .;
-
товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
-
збережені всі ярлики і заводське маркування;
-
розрахункові документи. Необхідно надати оригінал видаткової накладної, виданої Покупцеві при купівлі товару.
Доставка вироби для повернення / обміну товару належної якості провадиться покупцем за власний рахунок. Після отримання вироби на повернення / обмін, наші співробітники перевірять стан вироба для виявлення причин поломки (заводський брак або неправильна експлуатація) протягом 5ти робочих днів (але, намагаємося якомога раніше). У разі виявлення поломки не з вини покупця, буде проведено ремонт (безкоштовно) або заміна товару на аналогічний (в разі неможливості ремонту) або повернення грошей.